långklänning


 Klänning - thailand


Hej bloggen, mitt liv är under. Har gått runt i mjukiskläder hela dagen men har fått något gjort iallafall. Har klippt ut bra tips från gammla tidningar som vi tänker slänga och bakat kladdkaka till middagen ikväll. Får gäster och jag fick uppgift att göra efterrätt. Snöstorm yrar där ute så idag kliver jag inte utanför dörren, kanppt.

Elin har inte hört av sig så antar att det inte blir någon tolkning, har kvällstallet ikväll också så det är lite jobbigt att dra dit på gånger och hon hade morgonstallet men tror inte hon var med i stallet då. Får se hur det blir, jag är trött så slänger mig i soffan nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin klänning!

2011-01-08 @ 22:43:31
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0