Kalas

hej hopp! Tjenna på er kåmpiz.

Kom hem från kalas nyss, eller födelsedags fika, idag är det lillan som fyller år, Grattis! Bjöds på chips, tårta och kakor med kaffe. Kollade på let's dance också, vet inte alls vad jag tycker faktiskt men får väl hejja lite på helena lundbäck.

Imorgon blir det stalldag för mig, upp tidigt för lunchstallet. Sen blir det tolkning bakom dublin med elin mellan 11-14.00 där. Sedan blir det lunch stallet också. Sen på kvällen är det planerat att hänga med jossan och visa min snygga bränna. Som förövrigt håller på att ramla av.. Ska hoppa ner i sängen nu, blir tidig morgon!


Mer än 1 år gammalt kort, firade 3 födelsedagar tillsammans med kusin mamma och jag!

Kommentarer
Postat av: MEREI

- vad kul :)

2011-01-08 @ 05:58:58
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

hej, fin blogg du har :)

2011-01-08 @ 15:42:37
URL: http://nniles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0