indestructible

hej på er!

Har fått i mig lite middag och fått mig en skön dusch. Ska fixa mig lite sedan drar jag vidare till emma tror jag det blir. Får se vad kvällen har att bjuda på, ska planera sommaren lite med tjejerna tror jag och bara chilla lite. Har inte träffat de sen 3 veckor tillbaks nästan så hoppas de blir glada att se mig. De vill ju bara träffa mig för att se hur brun jag är :( tur att det mesta försvunnit då. Måste ta och sola någon dag!

Imorgon blir det shopping med syster och mor. Får se när vi kommer iväg. Det ska shoppas myckets nyggt denna gång! Åker förmodeligen till skärholmen, där finns de flesta butiker och sist jag var där var våren 2007 så det är ett tag sedan.



Kommentarer
Postat av: Elin

Fin header du har:)

2011-01-08 @ 21:04:48
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin header du har:)

2011-01-08 @ 21:04:50
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0