on the floor

Shit! Nu sitter jag här inne igen och vill bara slänga in uppdatering, Bara det fanns något att uppdatera?

Pappa har hjälp mig lite idag med HK som ska lämnas in senast fredag enligt mig, vissa skulle in lämna in efter lovet men känner att jag vill bara få av mig dessa saker. Har även en bokredovisning imorgon och SO inlämnng men SO'n får hon in på fredag istället. Imorgon blir det som vanligt ridning efter skolan och sen NUSSmöte efter det, sen blir det hem och plugga gärnet alltså. Kanske hinner göra något i skolan också! Har även oförberett engelska prov imorgon men det kan jag inte göra något åt.

I helgen åker vi som sagt till ön, packar på fredag när jag kommer från skolan. Sen måste jag bara köpa en stor fet godispåse innan jag sätter mig på båten. Det blir mycket mysande på gotland och massa uppdatering så ni får hålla i er om inte datan dör eller så. Nej jag ska sova tidigt för jag har varit så sjukt trött nu för tiden. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0