12 feb

tjenna coolingar vad har ni för er denna coola lördag kväll, själv så sitter jag vid mitt snygga skrivbord som bara glänser av roliga saker som glajjer, lässpray, objektiv, nagellack och massa annat smått och gott! Nej men huset sover redan men flesta är väl trötta efter denna dag. Och imorgon är det en ny dag. Då är det match som gäller, vi möter enskede!

denna helg var ju inget att hurra för så börjar redan planera nästa. Vårat älskade NRK firar 80 år med kalas, sen är det lite partaj hos rebecca och andra vildigheter som gäller. I veckan så står det still i skolan vad jag tror, frilufs dag på onsdagen tror jag sen kanske jag har ett matteprov men skrämmer mig inget faktiskt. Fotade lite idag men det var inge vidare men slänger snart in bilder. Ska fixa sladd och ett glas water först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0