steg 1

Vet inte vart jag ska börja, mitt rum ser inte okej ut! Måste få bort alla kläder, väskor, sminket, papper, påsar osv. Måste ladda kameran också och bädda sängen. Herre vad jag inte orkar. Har desutom huvudvärk som måste kommit med vädret, hatar att vara känslig..

Gick även upp tidigt. Åkte direkt till ägarana, skrev på massa grejer och tog med allt i transporten. Sen hämta vi upp han vid ett annat stall ny badad och mot solvalla. Allt gick bra och nu har jag fått en ny stjärna i stallet. När vi kom till stallet så kollade vi om sadlarna satt bra och det gjorde dressyren så hoppade upp i sadeln efter en stund, kändes otroligt bra! Lycklig tjej!! Kommer upp lite bilder senare! :)


Basse som liten ungis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det din egna häst? :)

2011-04-18 @ 17:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0