lunch



Kom till skolan hade engelska nationella, sen skulle vi ha enegelska efter men vart inget för våran lärare hade nationella med dom som har svårt för läsa typ. Så fick extra lång lunch, så lat som jag är tog jag moppen hem för det var fisk och cafeterian var stängd och gjorde en toast.

Ska snart tillbaks och ha 4 lektioner till innan jag slutar. Skönt att ha klart nationella i engelska, eller har en i engelska kvar. Imorgon är det NOprov som gäller så ska plugga när jag kommer hem som vanligt. Snart lov också, så sjukt skönt. Kan bli bästa påsklovet på evighet känner jag!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mums för toast!



hoppas du har en bra onsdag!



// Anna

nystartad webshop

www.avanna.se

2011-04-13 @ 12:37:06
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: det säger du! se värd då med andra ord? :)

2011-04-16 @ 08:10:32
URL: http://fimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0