i can't say i'm sorry




Hei! :D Har inte orkar skrivit förän nu. Kom hem från skolan och bakade en kladdkaka. Somna i sängen till 20.00 då jag gick upp med världens jobbigaste huvudvärk, åt och satte mig i soffan med mamma och mormor. Har gått fram och tillbaka lite i huset och nu har jag kollat klart på BB och satt på en underbar ansiksmask. är sjukt seg i både kropp och huvud. Fick även reda på att jag ska få en till underbar lika söt kusin också!

Kommer inte kunna somna förän om många timmar så ska väl städa runt lite på rummet eller så gör jag det imorgon. Men imorgon ska jag vara med elin, vi ska vara duktiga att springa och bara allmänt må bra!

Kommentarer
Postat av: Aresilje

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2011-12-10 @ 19:40:56
URL: http://aresilje.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0