all is said and done

Haft en konstig känsla idag, lite hit och dit men det funkar. Musik är min räddare!

Min dag började med barnvakt från 9-16.00 och det rullade in pengar i plånkan, härligt! Åkte till sysslingarna tillslut och fick en skön eftermiddag/kväll. Är alltid skönt att komma ifrån lite. Men hemma igen!

Imorgon börjar mitt nya liv, haha! Godislöfte som ska hållas fram till sommarlovet, skolan ska tas på allvar den senaste tiden och jag ska inte ta några misstag. Så imorgon blir det en dag i solen här hemma ensam med hunden, de andra åker iväg. Har även bestämt mig hur mitt hår ska bli också, ska bara se när det händer!



sommer är här nu asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0