Sista för idag

Hej på er igen! Kan inte ladda upp bilder alls, dåligt dålig. Det står något med internetet inet fungerar. Ni får klara er. Men nu är syster hemma och vi ska äta middag och vid 19.00 tiden går vi ner till Hamnen. Föräldrarna hämtar upp oss i visby, och vi hoppas det blir en lugn resa. Ibget jag blir oroande för längre men var det när jag var liten flicka.

Uppdateringen på ön hoppas jag blir bra. Lilla och stora kamerorna är med men bara lillas Usb-sladd. Ska försöka fota lite med systemen när vi är på ön. Finns alltid något man kan fota där. Men det som är till för att göra är att rida och gå på marknad så vi får se hur mycket jag hinner. Nu ska jag laga mat. Hörs imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0