Lyckad dag

Hej på er! Hoppas nu haft en bra dag/kväll det har jag. Hade lång dag i skolan, men var hemma ca 15.30 redan. Då min sista lektion gick åt att fota och jag fotade på hemvägen, hihi på den. Syster var hemma när jag kom hem så vi satt i soffan och bara vilade ut.

Har hunnit med att städa rummet idag dvs. städad ur papperskorgen, plockat undan kläder och andra saker. Pillat med design (något jag bara vill lära mig om) Fota lite saker som ska in på bloggen. Och jag ska nu hoppa in i duschen. Detta är ovanligt för mig att göra på en hel dag. Det skulle behövas mer men tiden räcker inte åt. Imorgon är det lång dag.


Bjuder på en gammal sommar bild, med en väldigt anorlunda pose


Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: hihi, tackar! jag tycker dom är jäkligt grymma jag med :D

2010-09-15 @ 21:14:24
URL: http://fimas.blogg.se/
Postat av: jenny

håller med

2010-09-16 @ 08:34:05
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0