Lugn lördag

Go'kväll på er.

Efter en god middag med linas matkasse och familj + farmor & farbror så sitter jag nu i soffan. Lite godis har vi också från marknaden idag. Imorse så drog vi tidigt från huset ut mot norra gotland. Prov ridningen gick nog bra, men fick ingen direkt jätte bra känsla som jag inte heller fick sist. Vi kom hem vid 12.30 tiden tror jag och snabbt in i duschen och vidare på marknad.

Marknaden var väl som alla andra Klintemarknader, karuseller, massor av saker man kan köpa. Fanns en del fina ringar men inget jag köpte. Skulle velat men fick aldrig någon tid att stå och prova och fanns inge ork. Annars har dagen varit riktigt varm, känner ni också så? Gick och bar jeansjackan hela dagen på marknaden. Och mina nya skor från Have2have har tyvär låsnat i hälen så måste skicka tillbaks dom och hoppas på bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0