looong day

Hejsan alla olidande människor! :)

Dagen har varit lång men rullade på endå, rätt sköna lektioner som Musik, Profil och So då vi bara kollade film. Mamma hämtade mig kvart i 4 och vi drog ner på stan för att kolla lite på tess. Hittade min blivande vinter jacka, såå snygg! Och en superskön kofta som jag bara måste ha! Och alla pengar är slut...

Hade Engelskaläxa idag ochd et gick super bar inge stort av det sådär, sen hade jag en bok att läsa ut tills idag men vart klar igår med den. Har Matteläxa till nästa evcka och Soprov nästa vecka. Men vi har knapp lärt oss något så får se hur det går.

Resten av veckan:  Torsdag: Skola, sen blir det dirren till stallet. Fredag: Inga planer alls, fast har hästvakt. Lördag: Ska fösöka rensa min garderob och tömma ut en upptagen garderob som ska bli min. Hästvakt. Söndag: Lag-sm i örebro så tar en tur dit kanske!


Kommentarer
Postat av: c l a u d i a [MODE]

svar. jag kommer att sälja dom i bloggen,

du kan lämna din email om du är intresserad :)

2010-09-02 @ 11:27:22
URL: http://claudiasgarderob.blogg.se/
Postat av: amanda

hoppas du haft en bra dag!

2010-09-02 @ 16:39:35
URL: http://mandycane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0