Kristallen 2010


Pic from today!

Hejsan! Har suttit här en stund men kommer inte på vad jag ska skriva. Har en hemma dag framför mig med Garderoben, Tv'n och En Marabou choklad. När jag bloggat klart ska jag bara bädda sängen och plcoka undan lite. Sedan slänger jag ut hela garderoben på golvet, här ska det rensas!

Har iallfall hunnit blivit av med de slitna topparna idag och varit i stallet. Tea var på sitt vanliga humör och vi välkommnar Carro till stallet med sin söta ponny, och sedan har vi fått en till liten tjej inflyttandes med en ny egen ponny. Kanske snart flyttar vi in med våran ♥

Aja har gjort detta inlägg på 45 min så bäst att posta det och dra ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0