Instängd

Usch, det är inte kul att vara sjuk på helger. Då missar man all ledighet, har bara varit inne idag, suttit i soffan och bara tagit lugnt. Familjen ? Marika sitter nere och babblar, vi har kollat lite hästar men hittar inget som fassnar, Så surt. Jag gav upp av all babbel och gick upp på rummet. Känns att klockan ska vara mer.

Har iallfall fått något gjort idag, har städat rummet och köket är urskrapat. Och mitt liv är dött, hatar att känna att tiden går men man får inget gjort. det värsta är att vara sjuk och inte kunna få något gjort alls och sen är man frisk och samlat på massor av problem. Kan inte ens slappna av för det är något som stressar upp mig hela tiden. Mitt liv rullar iväg och hör att andra personer har så kul på vägen men inte jag för jag sitter inlåst i huset. Nya fängelset.

Så fort jag är frisk ska jag ta iag i mitt liv helt och hållet!


Kommentarer
Postat av: Ninnis fotoblogg

hejsan! kika gärna in på min fotoblogg och ställ frågor i min frågestund : http://missebonie.blogg.se/2010/september/nu-kor-vi-pa-en-fragestund.html#comment

2010-09-12 @ 08:25:55
URL: http://missebonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0