Imagine there's no Heaven

Hej på er som läser min blogg iallafall, har sett min statistik har gått upp långsamt men tryggt, hoppas ni stannar. Hoppas det är bra med er, För mig är det en till lyckad dag och hoppas den rullar på som den gjort hela dagen. Ska försöka hoppa in i duschen, göra hårinpackning, skrubba kroppen och ansikte. Plocka fram snygga kläder till skolfotot imorgon (lycka till) och ska försöka få in imagine in i huvudet, läxa som jag har till på onsdag då den ska sjungas för musikläraren.

Något som jag måste berätta idag är att jag tog tummen ur röven på ridlektionen och hoppade värsta höga hindret, det är min stjärna som fick mig att få en sån adralinkick. För er som inte visste så har jag haft/har värsta hoppskräcken. Men jag hoppas jag är över den snart. Det går bra med storhäst men när dte kommer till ponny så tvekar jag för det ser så högt ut.


Min stjärna tunika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0