Hemsk natt

Hej hopp på er, hemma idag eftersom vi kom iland klockan kvart över 12 igår.

Var en hemsk åktur över kan jag säga. Började med att vi lämnade hamnen 19.20 som var tänkt. Var sjukt gungit och jag hade proppat i mig en åksjuketablett när vi kom ut på sjön. Vågorna slog mot kanterna och det svängde rejält några gånger. När det var en timme kvar går jag och syster och köper lite godis. Känndes som en gratisfylla när man gick, stannade till hos steffi och bella en stund och då hör vi att det ngåon börjar prata i högtalerna om att några idoter har haft tråkigt och släppt 3 livbåtar i sjön, eller nästan 3. Två låg i sjön och blinkade och en hängde på sidan och fladdrade med båten.De fick vända sig om och lägga sig i lä för att sätat dit den båten som inte satt fast helt men de 2 andra lämnade de i sjön. Vi fick åka in i 13 knop sista resan och det tog 1 och halv timme extra för oss att komma hem.

Har fått väldigt lite sömn i helgen också så sov ut idag och skippar skolan. Marika kommer snart över för att kolla lite film på hästarna vi red. Och ikväll så blir det hoppning på lektionen. Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0