Full späckad vecka

Ett litet kvällsuppdatering innan det blir sovdags. Veckan är fullspeckad så vi får se hur mycket inlägg det blir, 5 stycken olika ämnen ska fixas denna vecka och mycket man ska ta in. En hel låt, ord på engelska, skirva en saga, och sen är det ju det lättaste på bilden, fota! Tisdag eller onsdag tar jag ledigt för att åka in till Liljeholmen för att vara modell. Hoppas det blir tisdag då jag har minst lektioner och jag missar inget.

Hoppas ni har haft en bra helg, mitt humör är iallafall på topp känner jag och laddar upp för denna vecka. Träningen var verkligen skönt med lite motion, funderar på att man kanske kan börja springa hem efter passet eftersom lokalen inte alls ligger så långt bort.

 


Kommentarer
Postat av: hedda

söt bild♥

2010-09-20 @ 17:37:47
URL: http://heddass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0