Business woman

Tänkte leka Business woman idag med allt förstördes p.g.a av en liten sak, usb-sladden till lilla kameran glömdes på gotland. Men jag har min tur så pappa tar med den hem. Så idag har jag bara gått hemma och rullat tummarna. Men vid 15.30 tiden kom mamma och körde mig till stallet för ridning. Och kom hem vid 17.20 för att få något i magen. Och om en timme blir det träning. Mamma och syster är ute och övningskör så hoppas de är hemma snart.

Min vecka ser för övrigt ganska vanlig ut, möte i stallet imorgon. Kanske någon provridning också. Min bloggen blir inte på så mycket topp utan min kameras älskade vän men pappa kommer ikväll. Slutar desutom tidigt imorgon så hittar säker på något ruligt!


Kommentarer
Postat av: CISSI

Behövde du sladden till att överföra bilder? Använd kortläsare istället? :)



SV Yes! :)

2010-09-27 @ 19:44:47
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0