back on the computer

Hejhopp igen!

Lite långt men intressant text

Tänkte dra lite idér för min helg och vad jag kommer göra!  Imorgon blir det såklart skola på dagen, inget ovanligt. Drar säkert hem efter och sätter mig här men tanken är att jag ska försöka komma till stallet liten stund, eller rensa ut en garderob som ska bli min + att jag ska rensa mina kläder. Ska försöka ta lite bilder på mig själv. Fixa min kamera som har problem och försöka lösa det. Plugga måste göras! Ska fösöka fixa lite i bloggen ( nya inlägg, kanske ny sida, kanske mer tips och säga lite idér jag har, intressant? Ska självklart hitta något sätt att tjäna pengar på om jag då lyckas!

Ska nu försöka sätta ihop en outfit och plcoka iordning lite, har ju sovmorgon imorgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0