200910

Hej på er!

Hoppas ni har haft en bra dag tyvär så har inte jag det alls, börja med huvudvärk efter halva dagen, träna styrketräning på jympan så har ont i kroppen nu, mina lår bara spänner. Somnade på soffan när jag kom hem, kom på att jag glömde ta med massa mappar hem. Det var försent att gå tillbaks. Men nu är äntligen huvudvärken borta men min mage gör stört ont.

Imorgon åker jag med syster till skolan för att vara modell för dagen, elin hänger också med sin syster så hoppas på en trevlig dag med dessa sköna tjejer. Kameran hänger med så ni får bild på mitt hår syster fixat. Ska upp och ladda batteriet och ladda in nya låtar på mobilen, och försöka bli på bättre humör. Igår var livet underbart inte idag

Ingen bild på denna dator tyvär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0