19 september 2010


Godmorgon på er, Vaknade ovanligt tidigt idag också, kanske beror på att det blivit ljust när jag vaknat. Och jag är van att gå upp när det är mörkt på vardagarna, kanske det är någon förädring som sker just nu. Idag ska jag plugga hela dagen, NO och ska skriva om våtmarken är i Nynäshamn. Laddar upp med musik på spotify.

Mamma och syster åkte nyss till Runsten för att kolla SM för storhäst, Hade gärna följt med men så är det när man går i 9an. Har jätte mycket denna vecka, Svenska uppgift, No som jag ska göra, Musikläxa, Bild och Engelska läxa. Bara peppa och ladda upp nu då. Ska ta och börja med NO nu.

Kommentarer
Postat av: YAKIE LOGRELL

s: haha aah gött med städat fast otroligt tråkigt att göra ;D ska du göra något trevligt denna regniga söndag? :)

2010-09-19 @ 12:55:19
URL: http://yakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0