NewYork city

Go' Kväll. Skrev ett helt inlägg men råkade klicka på fel knapp sedan så kom till fel sida och texten försvann, nytt försök!

Klockan 19.00 satt jag med ögonen spärrade med blött nytt inpackat hår i i tvn. GossipGirl lever mitt liv. New york, kläderna, kaxigheten, fiken, lyxheten och platserna. Jag levede mig in i dramat och glömde pluggandet. Men lite pluggande så fick lite gjort. Ska straxt hoppa in i sängen och kroppen dras mot tåget 08.30 imorgon, slutar 16.30 så får se vad jag hittar på. Stannar inne i staden en halvtimme extra för att gå i affärer i egenro eller dra mig hemåt. Svårt beslut, har en vecka på mig.. Behöver nya jeans + mössa

Nu blir det ihop plock av kläder och väska sedan bums i min underbara säng för att sussa extra tidigt!


saknar när man kunde gå runt såhär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0