sweetie

Hej på er, sitter och kollar my super sweet 16, bortskämda ungar.. Önskar jag hade så mycket pengar..

Har varit ensam hemma sen jag kom hem, syster och mamma är iväg på något och pappa är hemma om en timme tror jag. Har läst igenom ett häfta vi skulle läsa ut och ska ta och kolla igenom engelska glosorna lite. Har rätt mycket denna vecka och det kommer mer nästa vecka så får inte skaffa några rester. Men ska också få göra en sak jag gillar med bilden. Ska sätta ihop ett "flygblad" om Nynäshamn. Och eftersom inte skolan har något bra program fick jag ta hem det och arbeta med det i photoshop.

Ikväll ska jag iallafall hinna med att måla naglarna, städa/fixa på rummet, kanske påbörja min bilduppgift och fixa skjuss till stallet imorgon, som kommer bli väldigt svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0