skriva av mig

vill bara sitta och skriva skriva skriva. Syd att jag inte har svenska uppgiften hem annars kunde jag skriva där men tänkte planera mina 2 veckor framöver.

Denna vecka

Skriva klart svenska uppsats, engelska läxförhör (imorgon) ta reda på vad vi har för prov i musik (musik imorgon!) Göra klart min serie på bilden (fredag) Göra min bilduppsats på datorn (hoppas hinna det imorgon)

Nästa vecka
Hinna klart bilden helt och hållet ( st bilduppgifter) Hålla i en idrottslektion, göra musikprov, göra so-läxförhör, No-prov.

och mitt huvud ska hänga med, ska försöka träna också och ridningen. Hoppas få lite fotoinspration när mitt älskade objektiv kommer!

Kommentarer
Postat av: ~ Elin Mattsson´s fotoblogg ~

Jätte fina bilder på headern!

2010-12-01 @ 20:11:20
URL: http://elinmattssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0