Powernaps! <3

God' dagens! Är så sjukt trött men ska försöka göra något idag. Har ju prov imorgon och har inte pluggat alls, och dessutom missade jag en av hennes "lektioner" imorse. Kommer aldrig hinna plugga in allt men ska gå direkt till boken efter detta! Har just nu bara tagit en paus.

Mammsen och pappa är och handlar, syster ska iväg till sin dans nu. Så blir ensam, båda skönt och jobbigt eftersom jag hatar tysnaden när man är ensam hemma men det är inte lung och ro och man blir inte störd. Men nu kom huliganerna hem. Ska försöka somna tidigt ikväll för jag var verkligen trött imorse! Tog en powernap förut men den vart inte lång den, ska försöka sätta mig med näsan i boken nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0