OFFDAY




Monday! Alltid en jobbig dag då man har en hel vecka framför sig igen. Kom hem en kvart tidigare eftersom vi hade "prov" på sista lektionen. Somnade direkt på soffan och sov till 17.00 då syster och pappa kom hem för att laga ihop en middag. Vart minipizzor på bröd, riktigt gott! Det behövdes efter dagens hårda gympa pass med boxning, herregud vad jobbigt det var men bra.

Imorgon är det stan med skolan, kameran följer med är ett självklart. Sen på onsdag blir det Bad med 9ans tjejer=jätte lite tjejer. Så hela veckan blir rätt lugn tycker jag. Men ska då passa på att trycka ut den mesta av min enegi på mina betyg. Men idag tar jag en offkväll för att gå upp på rummet och sitta vid min kära dator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0