Harry Potter

Hej på er! Först var det inte bestämt men det vart en biotur och se harry potter med mammsen och kollega med barn. Kom hem vid 10.00 och satte mig här direkt. Har inte valt en outfit för imorgon än, men gör det imorgon. Pådagen imorgon vet jag inte alls vad som händer för mig, om det är fint väder tänker jag dra ut för att fota. Det snöar ute här i nynäshamn. Kanske syster vill ställa upp som modell?

Just nu kollar jag någon film på 5an men är snart slut så ska sätta på någon film. Ska välja något bra, klassiskt. Älskar typ disney och sånt, kanske pippi långstrump som tecknat eller emil i lönnerberga. Har världens jobbigaste hicka just nu, ska dra och borsta tänderna nu och sen hoppa i sängen då. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0