FULL vecka

Photobucket


Mina ögon är trötta, har fått sjuk dålig sömn i helgen och ännu sämre i veckan. Men kanske uppmuntras av att det är 1 december imorgon och man får äta en chokladbit varje morgon. Har gått och blivit små förskyld också och börjar få ont i mina öron så bäst att ta fram nässprayen nu så jag slipper vara sjuk lagom till resan.  

Nu är det 2 veckor kvar till betygsättning och bäst att ligga i. Det menas också med att det blir sämre uppdatering och mer pluggande. Känner att allt verkligen kommer fram nu när jag kollade på veckobrevet. Engelska läxförhör, 3 st bilduppgifter till nästa vecka, egen idrottslektion, musikprov, No-prov, so läxförhör och svenska uppsats. Tur att man har sv/eng att plugga på. det hjälper lite. Bara jag får bra nu på engelska förhöret så blir jag super glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0