Förlåt Att Jag Aldrig Sagt Förlåt

Jag har gått för långt, kan inte sluta gå
Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå
I ett ensamt rum, en sekund blir tusen år
För ljus att nå. Så djupa sår

Hej på er, jag har blivit något stort fan av låttexter på sistone. Har haft en rätt sköndag, slutade endå 15.40 och rasterna gick åt mot snöbollar och bus. Åkte till stallet och red på dubbe, elins ponny. Aldrig ridit förut och det var en utmaning, någon typ av häst jag aldrig ridit förut men lärorikt. Det skulle varit hoppning men ridläraren är i globen med en vän som ska tävla i helgen.

Imorgon blir det gymnasiemässan med klassen, mor åker med in. Sedan hoppas jag vidare över till fotomässan medans jag är där. Ska försöka få tag på pappa och kanske köper ett tamron-objektiv där inne. Men min kära far svarar inte och då är det svårt. Nu ska jag ta bort gammal äkligt nagellack och duscha. Ska somna tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0