18november2010

Hej på er och bloggen! Känns att det var ett tag sen jag satt här, veckan har varit lugn men endå full. Idag var det skola, stallet, träning och plugga. Skönt med träningsvärk imorgon (Y) I måndag var det boxing, tisdag gick vi inne i stan med klassen, igår var det simning och idag ridning och friskis. Duktig man är!

Nu är det helg! Och på lördag ska vi till södertälje (gettot) och kolla på Linnros. Underbart med elin lindbladh marika och mor. Börjar 21.00 så hemma vid midnatt. Har bara ett problem.. KLÄDER stvas det. Har aldrig något att ha på mig, saknar några jeans att ha i min garderob också, måste fullas på. Bra att det snart är barnbidrag då, min räddning. Sen blir det thailand snart då!

Måste ta mig och leta en lördagsoutfit och fredags outfit. Kanske plocka lite på rummet, packa gympaväska, duscha och slänga mig i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0