Måndag 16/03-10


Hejhej! en mys bild från sälen fick det bli :)
Kan säga att det blev en del cola den helgen!

Kom hem från samtalet klockan ca 18.00 Allt gick bra, iallafall som jag tänkt. Och det börjar gå mer framåt för mig i skolan.

Har massor av bilder att visa er från sälen men syster har dom på sin dator så hon får ta och skicka dom till mig. Jag fotade tyvär inte så mycket med systemen för jag ville inte riksera den :(

Sen har jag också börjat på en till "ridgrupp" i stalet och kommer rida varannan måndag från v.13.
Sen har vi också lämnat in lappar för prao. Kommer troligtvis jobba i stallet 2 veckor, V.15-16.

Får ju chansen att kunna rida mossan då också, så allt kommet gå bra!

Ska se ponnyakuten nu!


Kommentarer
Postat av: Amanda Emmy, Påå

Men om du skickar de bilderna som du tog med din kamera så skickar jag till dig också pucko :) love you

2010-03-17 @ 22:24:18
URL: http://alittleworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0