Fredag :)

Hatar bildlösa inlägg jag med!

När jag skrev fredag tänkte jag fridag, började tappa minnet och fundera om det heter fredag eller fridag?

Ikväll har jag bara slappat, kollade bröllopsfotografen med mamma och pappa, ätit chips och druckit cola. Bara tagit lugnt. Ska snart hoppa in i duschen, tränade 17.00-18.00 sen har jag varit och ridit efter det också.

Imorgon ska jag till stockholm och shoppa med mamma, syster och tove ångrade sig tror jag (?) aja, skönt att slippa dom också (a) eller ja, det blir jag och mamma lixom.
Ska leta extra efter baströjor fast inte tråkiga utan med mönster och sånt som kan passa allt typ.

Hoppas ni inte hittar många stavfel, trött är jag och orkar inte sitta här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0