Vad vill ni se mer av i bloggen?

Vad vill ni ser av här i bloggen, känns som att jag bara skriver om min vardag osv?  Det är eran chans att bestämma om min blogg så berätta!


I vanliga fall så sitter jag inomhus och vi ska snart dra igång med lite middag. Syster duschar för fullt och mamma går runt och städar lite smått. Vet inte alls om vi får gäster men tror farmor kommer över och det blir grillad hamburgare till middag.

Senare ikväll ska jag ta en jogging runda med hunden. Tror bikinin sätts på och springer ner till bodarna och tar ett dopp i havet. Skulle vara skönt i detta varma väder. Imorgon ska bli exakt samma väder så det blir bara att ligga ute imorgon :)

Kommentarer
Postat av: rania

MJ LEVER ! Kolla inlägget nedan där i finns det en video med massor med bevis !!



http://ranias.blogg.se/2010/june/mj-lever.html#comment

2010-06-26 @ 17:48:09
URL: http://ranias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0