Tisdag 29 juni

Snart börjar juli, det kommer hända en del nu i juli tror jag. Vi ska åka till Falkenberg, provrida en del hästar, Åka ut med båten, Kusin är här en stund. Och det kommer rulla på.. Och sommaren är snart över.

Men inga sura miner, ska snart ta och lägga mig ute i solen och njuta av sista tiden här. Ska hoppa studsmatta, kanske klippa gräset. Vid 14.30 tiden åker vi in till Visby för att göra lite saker sen åker vi mot othem om någon vet vart det ligger.


Foto: jag Modell: Amanda [syster]  |  Nikon D90 50mm 1.8


Min blogg håller på och dampa detta inlägg skulle komma ut för en timme sedan!


Kommentarer
Postat av: Leia

vilken fin bild!

2010-06-29 @ 17:30:04
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0