Hissa / Dissa



Det blir bra väder imorgon Det ska bli super bra väder imorgon och då blir det mycket bränna ska jag säga. Neger sommar 2010 också! Kan säga att jag och min vän becca var negrar förra året :)

Elin ska hyra ponny Det kallar jag grymt för då kan vi rida ut tillsammans och ha så himla kul! Finns knappt någon i min ålder i stallet som har häst så har ingen bra vän jag kan rida ut med eller bara ha kul med. Så det är grymt, hon ska faktiskt åka och provrida några imorgon (Y)



Att man får massa uppgifter av föräldrarna
nu när man har fått ledigt och allt, det är meningen att man ska pusta ut och vila. Men visst får man betealt av att klippa gräsmattan, fast jag ska nog demostrera om mer pengar ;)

Att det blir så mycket godis på loven Man äter och äter och man får inte stopp på allt ätande när man är hemma. Chips och chocklad hjärtan har jag ätiti massor av idag sen hard et blivit 2 glassar en cheescake (?) ruta eller vad man ska säga och 2 hamburgare. Bäst att ut och springa imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0