Hemma i sköna nynäs

Tror jag aldrig längtat så mycket hem till sin egna säng, ska bara slänga mig in i sängen snart.

Vi kom hem vid 17.30 tiden och vi gjorde lunch påengång, kusin kom när precis ätit klart. Vi bygge upp studsmattan och vi varit på nixta och tagit ett kvällsdopp, inte så kallt som jag trodde att det skulle vara! Marika kom också och vi bygge upp "råttans" nya bur vi köpte på ÖoB, värsta coola med utbyggnad och allt :P


Imorgon blir det sol på nixta med några vänner, vet inte alls när jag drar ner tyvär. Men tror inte att det ska bli jätte bar väder heller så får se vad som händer imorgon! Rummet står med kläder överallt och jag har inge lust nu med det så det får vänta tills imorgon. Ska packa upp väskan osv.

Nu blir det sängen, bildlöst inlägg :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0