Fanny Pettersson

Jag heter Fanny Pettersson och bor i liten by ca 1 timme med bil söder om stockholm, "staden där alla känner alla" typ!

I min blogg får ni läsa om min vardag, se mina foton jag fotar själv eller höra på bra musik jag lägger upp eller videosar som sker i min vardag. På vardagen och fritiden så umgås jag med mina vänner, fotar eller tillbringar tid i stallet.

I våras hände en stor händelse i våran familj, våran ponny vart snabbt sjuk och fick avliva henne efter ca 3 veckor. Nu i höst ska vi leta ny häst och och då blir det storhäst inte längre någon ponny. Så hästlivet fortsätter efter sommaren.

Hoppas ni läser min blogg och gillar den :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0