Mitt mål denna termin

Något jag kollat mycket på nu på filmer när vi varit och provridit att jag sitter så himla fult med min sits och hela kroppen när jag rider.

1, jag måste räta mer på mina axlar och mina armbågar måste inåt mot kroppen mer. 2, Jag sitter i stolsits, något jag har börjat gjort nu, förut "älskade" jag min sits och hade inge problem alls.

Har letat info om hur jag kan förbättra den mer, saken är att vi inte har någon häst att rida. Men det hoppas jag snart på att det är avklarat. Tänkte att vi ska ta fram våran balansboll och sitta på. Sedan blir det ut att springa när vi åker till gotland på tisdag. Det är alltid bra att göra!


Böcker är nog också bra att kolla i, måste bara hitta något att läsa i (hehe)



rak ryggrad vs. rätad ryggrad.

Jag vill sitta mer som den gula snubben, men jag sitter ungifär som den gröna.

Mitt mål denna termin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0