Längtar tills syster kommer hem

För då får jag tillbaks min kamera. Jag ska bli mer av en vardagsblogg, fota min vardag och lägga upp varje dag. Och system ska jag bara använda till när jag verkligen fotar. Så jobbigt att de den tunga saken med sig överallt.
Tror att bloggen kommer bli mera rikare och vara som min egna verkligen.

Idag har jag varit ute och solat, läs min elsas mode bok, rört på min lata kropp, tjäna 100 kr på garaget. Garagejobbet är ju inte klart så mer kommer jag att tjäna. Har än så länge bara tvättat av väggarna med högtryckstvätt.

Imorgon åker jag till kusinen, alltså den lilla är bara där för den "stora" är på kollo vad jag tror. Lilltjejen har lärt sig att gå också, supergirl!  Systemen åker med såklat. Åker vid 13.00 tiden så vi hörs innan!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken himla söt kjol! :)

2010-07-26 @ 19:07:24
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0