rensat datorn

Känns som jag suttit här vid datorn hela dagen. Ska ta och gå en promenad senare.

Har rensat mapparna, och tömt papperskorgen. Sen har jag faktiskt instrallerat ett hästspel som jag fick förra året i julklapp. Första gången jag instrallerade det så var det jätte konstigt och man såg inget på skärmen. Men nu funkar det och det är as grymt :P Kanske kan skriva om det senare.

Ikväll ska jag mysa och kolla på film. Bara ta det lugnt och fixa mig lite inför imorgon. Ta fram kläder och förbereda lite. Är väldigt seg idag så hoppas på mycket sömn också!


utsikten från stallet mot sommarhagen :) lite av stora ridbanan på vänster sida.

Kommentarer
Postat av: Carro

Särskilt vuxet vet jag väl inte om det är. Som vuxen har man massa andra ansvar än skola och inte heller tid för fest, fast om man gör som mig och prioriterar att leva livet och vara ung så länge som möjligt så är det fest som gäller ;) Du kan väl festa på helgerna ändå? :)

2010-01-10 @ 16:19:40
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Hej , nu har jag frågestund på min blogg. Skulle verkligen vara jätte sött om du skrev en eller hundra frågor.



Bästa frågan får en länkning inför över 4000 besökare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0