Myspyys

Nyss åkte resten av familjen och handlade, jag sitter kvar och har lite mys. eller inte

Kom hem vid ca 2 tiden eller något sånt, det blev en del foton på familjen och lite på naturen runt där.
Vi grillade korv där ute fast hunden tog typ 2 korvar, busen! och sen så gick det inte så bar för mig att grilla, korvarna ramlde ner i elden hela tiden :P

Aja, har ju inte redigerings program här så det fick bli det redigering på b-sidan picnik. Vart inte så värst bra. Men fick coola bilder på syster iallafall.


vart inge stor skillnad på redigeringen, men fixas mer när jag kommer hem!


Massor av grenar, men jag orkade inte ta fram någon närbildsfilter. Så detta var närmaste jag kom :)

Kommentarer
Postat av: Sissi

fina bilder + blogg!

2010-01-05 @ 15:39:52
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: Sandra

gillar fotot med snön väldigt mycket :)

2010-01-06 @ 21:23:48
URL: http://ssandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0