mindre än 10 min eller inte | bildlöst inlägg

Klockan är snart 8 och då är det oftast något bra tvprogram börjar? Finns det något men aja tänkte kolla om 10 minuster iallafall. Och tänkte skriva ett inlägg på 10 minuter iallfall och jag kommer inte lyckas klockan är nu.
19.48 :P

Har iallafall varit med elin idag och vi har fotat lite på henne osv. Hade riktigt kul och blev en del snygga bilder. Ska sätta mig och redigera dom snart om det inte är något bra på tv och sedan ska jag packa fotoväskan tills imorgon då vi har foto på sista lektionen :)

Tänkte lägga in lite andra inlägg idag (bilder osv) så håll utsikt :) Sen tönkte jag lägga ihop lite saker i PH och sånt! det får vi se!

Fan vad sanbb jag är, Hinner lite annant nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0