Min dag imorgon!


Nikon D60 50mm 1.8

Imorgon ska jag få in mycket på min dag! Så ska gå och sova snart faktiskt.

Först ska jag gå upp tidigt. Duscha och börja plugga massor!! Svenska och No. Sen ska jag få i mig lunch och försöka gå ut och fota om jag hinner! Vill att mamma kan ta mig ner till svandammen och sen måste jag ta ut pengar. Sedan ska jag vara med elin och sen klockan 19.00 ska vi se bio här i våran by. Old dogs blir det :)

Shit vad tjock texten vart där, värsta klumpen! Just nu lyssnar jag på massor av mixar på spotify SOMMARLÅTAR!


Kommentarer
Postat av: FOTORUM

Hejsan! allt bra med dej ? KRAM

2010-01-24 @ 11:45:27
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0