Gute'landet

Har varit borta ett tag från bloggen, jag vet. Men igår drog jag och familjen till Gotland och är kvar här till Onsdag.

Har nästan inget att göra här förutom att fota då då. Fastd et är svårt när det blåser storm på kusten och det är svinkallt! Och det är jobbig att känna att skolan börjar snart (11e) och det blir bara några dagar till att vara med vänner. P.g.a att jag inte går i samma skola som mina närmsta!

Imorgon drar vi in till visby för shopping! Hoppas att hitta mycket kläder och lite småsaker. Hoppas det är ljust när jag kommer hem så jag hinner fota något! Har sladden med mig så det är bara lägga in bilder sen ;D

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise

2010-01-04 @ 00:44:42
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0