Clinic - "klick"

Kom hem för en stund sen, Jag hör i syne att det klickar i mitt huvud.

Våran ridskola hade en krus i stallet (+ våran ridlektion) och det kom en kille hit och visade hur han styrde hästen med en "klick" sak. Några i stallet köpte en häst från honom och han visade på figaro som han heter. Han hämtade upp spöt från marken ett exempel. Super cool. Och vi fick testa själva sen med ridskola hästrana osv.
As grymt!

Imorse tog min syster mina nycklar så kom inte in i mitt skåp på hela dagen, sen var man ensam tjej i klassen typ. Alla! var borta. Men det fick bra iallafall. Imorgon är det fredag och då får vi se vad som händer. Ska lämna in min So, och sen en engelska dikt.

Nu ska datan stängas ner och jag ska dricka vatten! :D


Senaste tävlingen jag red. Ser lite mysko ut. Men det är meningen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0