Bloggarn tillbaks

Nu är jag tillbaks på riktigt *hoppas jag*

Idag åkte vi redan in till visby vid 10-halv 11 tiden, tidigt! Bäste att börja gå upp tidigt så jag inte sover för länge och missar skolan :P Fast det hoppas jag på hellre.

Inne så köpte jag inga kläder alls! men köpte vantar, perfym och småsaker bara. Kom hem vid halv 5 och då gick vi bara runt i det kalla huset och bara vilade. Fick sen mat hos farmor klockan 18.00 med förrätt och efterrätt.

Får bjuda på lite bilder jag fotat här nu när jag har så tråkigt här :P


Nikon D60 - nikkor 55-200 + närbildsfilter +10 | iso 200 mode: close up


Nikon D60 18-55mm | närbildsfilter 10+ 4+ pop-up blixt mode: close up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0