Bikbok summer


Har ni sett alla bilder på bikbok vad dom bjuder på i sommar? Jag har! Ska kolla in där imorgon :)






Ensam hemma, hunden är konstig. Skäller hela tiden :s

Imorgon drar jag och elin in till haninge, skulle till farsta först men pallar oss inte enda bort dit.

Idag har det varit as skön dag iallafall. Köpte 2 saker nere på stan också. Nagel lack och en liten hudcrem jag kan ha i jackan bara.
Ikväll ska jag och elin iallafall träna på F&S, Snacka om bra, på en fredag! Ska ta i som Fän. Sen är det slut klockan 18.00 och då drar jag till stallet och rider hästen.

Känns skönt att idag vart jag klar med det flesta uppgifter som ska in denna månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0