Besök



Har inga billder att visa känner jag..

Vaknade rätt tidigt imorse. Halv 10 faktiskt.Vid 12 tiden drog jag till kalla stallet, red ut i kalla snön.. 2 gånger
Första gången på mossan med 2 st andra personer och sen nästa gång på flerren och 2 andra personer :P

Åkte hem vid 15.00 tiden. DRog igång med lite mat på dirren och varm o'boy.

Har nu duschat och ätit sen får vi besök om en halv timme av mammas jobbarkompis med familj. Har inge speciellt att göra ikväll. Trött är jag också!

Ska ta och fixa mitt hår liten snabbis eller något. (ny duschat) :)

Kommentarer
Postat av: Jejjeh

Älskar "fota med systemkamra i spelel bilder" fotar sånna hela tiden :D

2010-01-09 @ 21:09:35
URL: http://myphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0