Hemma på lunchrast


Hade ingen bild så fick bli en på elin igen :)

Hemma från min långa lunchrast, börjar 10 i 1 igen och knske går 20 i eller liknade. Kollar sjunde himlen, tänkte att jag kunde uppdatera för när jag kommer hem sen ska jag ju plugga.

Behöver inte plugga mycket har jag insett, bara No och HK men det klarar jag i helgen och det är ju nästan en hel vecka kvar. och elin hänger med hem men måste endå plugga så hon får göra det hon vill lite också. Sen kan jag kanske plugga lite på bussen till romme och från, det blir hela 3 timmar... Och lite på söndag hinner jag :)

Ska ta en alvedon nu, känner att huvudvärk är pågång...

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Har lagt upp ännu ett sångklipp och jag skulle gärna vilja veta din åsikt. :)

2010-02-20 @ 12:08:16
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0